Hej!:D

Hoppas allt är bra med er, för allt är faktiskt väldigt bra med mej.
Idag var jag nere lite på stan och kollade, jag fick nämligen ett presenrkort på ugglan (bokia) i julklapp, så idag handlade jag upp hela de ;)
Jag köpte två gossip girl böcker, verkligen den bästa serien jag har läst.
Jag köpte också ett skissblock och en penna, alltid bra att ha :)
Har ni (alla miljonersmiljarder läsare xD, aja ) kanske hittat något kul på rea eller inte på rea?
Hoppas verkligen att jag hittar något när jag ska in och shoppa imorgon:P

Åh! asså vad ska jag skriva om just nu kommer jag inte på något över huvudtaget?!
Men vill man så kan man... kanske... jag... kan... skriva.. om....öh, idé torka!
Ja! Jag kan skriva upp mina favorit bloggar

Topp 3!
1.  Kenzas- verkar vara en trevlig tjej, skriver bra, uppdaterar ofta, skryter inte
2. Stina lee- samma saker här förutom det med uppdateringarna, ibland kan de bli lite glest ;)
3. Johanna- everyday is a fashionshow.

Ursäkta för ett ganska tråkigt inlägg men jag har verkligen idé torka

Kommentarer
Postat av: Marie.

Ja, jag fick din kommentar. Den är jätte bra :)

2008-12-27 @ 15:01:50
URL: http://mariearakji.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0