Hej och ursäkta.. igen.. hehe xD

Nä men nu får jag skärpa mej inge mer slöning med inläggen :P Men nu har jag också mer motivation vi har fått fler kommentarer och kollar in på bloggen, jätte kul tycker jag! :D hoppas att ni stannar och såklart välkomna :)

 I detta inlägget tänkte jag faktiskt ta upp ett inlägg från blondinbellas blogg, nämligen de inlägget som handlar om vikthets!
I de inlägget nämnde hon nämligen Carolina Gynning och Katrin fd. Schultman som i sina bloggar skriver saker som tex. De finns inte nån kompis jag inte har spytt me, och alla vill vara smala! Ursäkta men detta fick mej verkligen att reagera! Speciellt inläggen som kom i mot angrepp mot Isabellas inlägg. Carolina kändes ändå som hon skötte de hela ganska proffisonellt genom sitt inlägg medan Katrin bara skrev ett töntigt och barnsligt inlägg om Isabella och gick till och med till person angrepp, något som känns både omoget och väldigt elakt :( aja jag kände att jag bara behövde säga detta :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0