Hej och ursäkta.. igen.. hehe xD

Hejsan :) hoppas rubriken säger allt sorry igen för den dåliga uppdateringen men de är så svårt att hinna med allt :P
Hur som helst så börjar snart skolan närmare bestämt på onsdag vilket betyder att man borde försöka vända tillbaka dygnet rätt  så att man typ kan gå upp tidigt ( halv 7? :S ) usch och fy.. sånt orkar vi inte :P

 Men över till ett annat ämne.. Vi vet faktiskt inte om de är någon som läser våran blogg:P Idag när jag va inne och kollade statestiken så såg jag att det faktiskt va en person som kollat in på bloggen varje dag.. som inte var jag och linnea:P men de visa sej att de kanske var linnea ;) aja men om de e någon som läser den här bloggen så kan väl den (dom) bara slänga in en kommentar?:P snäälla (A)

 Hejdå vi hörs (SNART!)

Dozzizar, Sara (L):)

Kommentarer
Postat av: Rasmus

Jag :D

2009-01-07 @ 20:26:27
Postat av: Sara

Rasmus: Hurra! va bra!:D e du sjuk eller kommer du till skolan imorron?

2009-01-07 @ 21:11:11
Postat av: Anonym

Rasmus: Hurra !:D va bra :) e du sjuk eller kommer du imorron?

2009-01-07 @ 21:12:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0